als ik een uitbreiding van de sims 3 heb geintralleerd kan ik dan nog gewoon met mijn sims familie verder spelen?

Ik weet niet hoe ik het precies moet uitleggen,Maar ik ben bang dat als ik een uitbreiding van sims 3 heb geinstralleerd dat ik dan een nieuwe sim aan moet maken of kan ik dan gewoon met mijn sims familie verder spelen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je kunt gewoon met je eigen familie verderspelen.
Het enige wat het uitbreidingspakket doet is o.a. nieuwe omgevingen, objecten en kleding toevoegen, alle andere instellingen blijven bewaard.

Dit is uiteraard als je alles origineel hebt gehaald, bij illegale downloads is het op eigen risico.
11 jaar geleden
ja dit kan gewoon de uitbreiding zorgt gewoon dat je extra dingen kan doen en verandert verder niets aan je spel.
veel game plezier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja dat kan want je gespeelde spel word als het goed is gesaved of moet je zelf saven, en dan kan je gewoon verder spelen waar je gebleven was ongeacht je een uitbreidingspakket erbij installeert.