Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben op zoek naar een competitieprogramma voor pokeren. het liefst in excel. wie kan mij hierbij helpen?

wij willen competitie opzetten over een heel seizoen. hiervoor willen wij in excel een programma hebben waar rangen en standen in bijgehouden kunnen worden

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
757

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Kan je iets met onderstaande link?
Ziet er wel uit als iets dat bruikbaar is.

Toegevoegd na 54 minuten:
Ermmm sorry.
Ik zie net dat het gaat om pokeren en niet om klaverjassen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb net de link bekeken en deze is opgezet voor een klaverjasteam. Maar de lijst is zodanig algemeen, dat er geen specifieke zaken in staan die onbruikbaar zouden zijn voor de opzet voor een pokerteam. Je zult voor wat betreft Excel altijd wel het naar eigen inzicht moeten (kunnen) aanpassen en dit soort voorbeelden kunnen erg goed helpen. Mij lijkt dit voorbeeld wel bruikbaar. Althans, dat is mijn persoonlijke mening.
Hoewel er met Excel veel mogelijk is, zal je altijd zelf het moeten aanpassen aan je eigen wensen. Ik heb even gezocht of er standaard voorbeelden waren en kwam uit op onderstaande online software. In onderstaande link wordt de website ook meteen vertaald.

NB. Ik weet niet of de website zelf betrouwbaar is, maar het idee is denk ik wel wat je zoekt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding