Waardoor wordt bij het spelletje 'WordOn' bepaald hoeveel munten je krijgt voor een woord?

Bij WordOn krijg je per woord punten, maar ook munten om sterren mee te kopen. 1, 2, 3, 4 of 5 munten krijg je. Ik kom er echter niet achter wanneer je hoeveel munten krijgt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.4K

Antwoorden (1)

Hoe beter het woord dat je legt, dus hoe meer punten het oplevert, hoe meer munten je krijgt. Als je bij het balkje boven het woord ziet dat je 5 munten krijgt voor dat woord is dat het woord met de beste score, de ene keer is dat een lang woord, maar het kan ook zo zijn dat het een kort woord is, met een q of een x op een verdubbelaar.
Het is dus niet voor het langste woord per definitie. Voor wax kan je meer punten halen dan voor konijn wanneer de X op een verdubbelaar ligt.
1 munt betekent dus dat je nog een veel beter woord kan maken met de letters die je hebt.