Zit in het reisspel Monopoly ook de kaart 'verlaat de gevangenis zonder de betalen'?

Het gaat niet om het normale spel van Monopoly, maar echt de reiseditie.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hey,

Ik heb de engelse versie van Monopoly voor op reis, maar kon helaas die kaartjes niet vinden, maar in de instructies stond : Use a "Get out of jail free key if you have one''. dus het zou er in principe moeten zijn.