hoe kan je op een product zien op wehkamp.nl 'games bijvoorbeeld' welke Menu/taal versie die heeft ook met verband met de prijs.?

ik zou graag een spel wille bestellen alleen ik weet nie of tie nederlandse menu taal heeft met verband met de prijs en dat tie goedkoper is dan bij andere websites. of daar wat verschil uit maakt kwa talen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Op de website kan je dit inderdaad niet zien. Ga er maar van uit dat ze in de originele versie uitkomen. Per spel is dat verschillend of de menu's in meerdere talen aanwezig zijn. Aangezien Wehkamp maar 1 versie per spel uitgeeft, kan het voor de prijsverschillen qua taal niet liggen.