Als je fifa 13 op ipad hebt gedownload, kost het dan geld om met hetzelfde id het op de ipod te downloaden aangezien het op ipod goedkoper is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, als je een account heb via Itunes en er zowel je ipad als je ipod aan hebt gekoppeld dan kun je hetzelfde spel gratis downloaden op je Ipod.

Let wel dat het hetzelfde spel is. En niet bijv een speciale versie voor Ipad en een speciale voor Ipod.
Je kan het zien als je het spel wil downloaden. Normaal staat er gratis of bijv 0.79€ als het hetzelfde spel is dan staat er Installeer