Waar kan ik goedkope jongleerballen kopen?

Voor onze school ben ik op zoek naar 100 setjes goedkope jongleerballen.
Waar kan ik deze kopen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de groente boer :p de mandarijnen zijn nu in de aanbieding ;)

Het beste antwoord

Deze leverancier komt uit op 1,30/setje van 3. Als je dit nog combineert met een andere school, ben je nog goedkoper uit:

http://www.jongleerballen.nl/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor de tip!
Ik heb ze inmiddels gekocht bij www.jongleerballen.nl en ik ben dik tevreden!!

Andere antwoorden (2)

Bij de Action hebben ze veel goedkoop speelgoed. Ik denk dat ze ook wel jongleerballen hebben, 100 setjes kunnen ze vast voor je bestellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Spellenrijk hebben ze ook Jongleerballen. Wel duurder dan de voorgaande reactie, maar misschien dat u bij aantallen nog wel een betere prijs kan vragen:

http://www.spellenrijk.nl/gezelschapsspellen-overige-spellen/3-jongleerballen/i/10269/