Wat betekent bij Draw Something: coin distrubition??

Is staat bij de statistieken, maar ik snap niet wat dit is!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Munten verdeling.
Wie heeft de meeste munten binnen gebracht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja maar als jij vaker een moeilijke tekening maakt breng jij inverhouding meer munten binnen voor jullie beide
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, andersom. Als ik moeilijke tekeningen maak, verdiend mijn tegenstander meer punten. Het zegt dus niet zoveel over je 'goed zijn' in het spel, want als je steeds makkelijke tekeningen krijgt heb je een lager percentage. Ik heb t opgezocht in de help van de app.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee heb eens goed opgelet. Je krijgt zowel bij het tekenen als raden, munten. Dus dan klopt mn antwoord