Hoe heet dat soort falldown spelletje op de oude nokia-telefoons? en op welke nokia's zit dit spel?

Je moet dan met een rood balletje springen op streepjes en hartjes pakken enzo.. Het is een soort falldown, alleen die nieuwe versies zijn lang niet zo leuk. Ik wil dan ook zo'n oude nokia kopen, weet iemand dan ook op welke nokia dit spel staat??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K

Antwoorden (1)

ik denk dat je hier voor echt even rond moet kijken op google welke je bedoelt aangezien dit een klassieker is zijn hier vele verschillende varianten van.

maar om toch een antwoord te geven denk ik dat je
FallDown Symbian^3 Signed bedoelt
deze kun je ook downloaden voor de nieuwere toestellen van nokia
of
Falldown Classic