Weet iemand waar ik het spel: Konijntjes meppen/slaan op internet kan spelen? (zie uitleg)

het spelletje op internet: Konijntjes meppen/slaan, heeft officieel geloof ik een andere naam, wil ik graag spelen, maar kan hem nergens vinden.
Uitleg: het is een soort grasveldje met witte konijntjes, die moet je met een hamer slaan, en als dat lukt ontstaat er een bloedvlek bij elke hit.

Het klinkt zo wel een beetje luguber, en in het echt zou ik het nooit doen, maar heel vroeger heb ik het eens gespeelt, en ik vraag mij af waar die is gebleven, dus als iemand een idee heeft.

greetz

p.s.
( het is niet zoals die standaard spelletjes waarbij ze uit een gat komen en je ze er weer in moet slaan)

Toegevoegd na 16 uur:
p.s. Heb hem net gevonden: Smack the rabbit, het leek op het eerste antwoord maar was toch anders.. bedankt voor jullie reacties.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het heet whack à bunny