Hoe speel je een 3-op-een-rij spelletje op een tablet, of kan dat niet?

Ik heb pas een tablet en probeer nu van die spelletjes waarbij je een bal op andere ballen moet schieten om ze weg te krijgen. Maar omdat dit een touchscreen is en geen muis heeft gaan de ballen hun eigen gang. Ook een lijn trekken met mijn vinger naar waar die bal naartoe moet helpt niet. Hoe los ik dat op?

11 jaar geleden
1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Wat voor merk tablet? En hoe heet de app?
Ritsuka
11 jaar geleden
Of probeer je iets op internet te spelen
zondag
11 jaar geleden
Ik probeerde eerst op Younomi yoububble te spelen en daarna online iets bij Zylom. Mijn tablet is de Samsung Galaxy 10.1 tab.
Ritsuka
11 jaar geleden
Gaat niet goed werken, die spellen zijn bedoeld voor pc.
zondag
11 jaar geleden
:'( :-( :-[ Bedankt vor je informatie Ritsuka. Maar zijn er ook van die spelletjes voor tablets?
Ritsuka
11 jaar geleden
Volgens mij heb je op die tablet ook een appstore, daar zijn spellen specifiek gebouwd voor dat apparaat.

Het beste antwoord

Naar aanleiding van je verhaal maak ik hier uit op dat u met u tablet op internet een spelletje speelt. Dit is niet mogelijk omdat het spel denkt dat het spel via een computer word gespeeld en dus niet hoeft te reageren op bewegingen op een scherm wel kunt u (als dit mogelijk is) in de appstore een 3 op een rij app downloaden.