Hoe leer je poker?

Ik zoek niet naar 'van iemand anders leren', maar een oplossing die je in je eentje kan uitvoeren. ik heb al een beetje naar de regels gekeken, maar snap ze niet echt bepaald.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

Gratis op internet! Zo heb ik geleerd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf heb ik het geleerd door heel veel op televisie naar pokerprogramma's te kijken. Als je dat even volgt, is het vrij snel op te pikken, omdat je het in de praktijk ziet, en ook alle kaarten kunt zien.

Volgens mij is iedere avond wel poker op t.v.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op internet kan je op veel sites gratis pokeren voor punten in plaats van geld. niet iedereen speelt hier even serieus maar je kan het spel wel leren.

succes, misschien kom je mij wel een stegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een boek dit heet Pokeren voor dummies, te bestellen bij bol.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel simpel gezegd door het te doen!
In de onderstaande link is het mogelijk poker te spelen. Je zult eerst aardig wat verliezen voordat je het helemaal snapt.
Ook kun je hier altijd de ranking erbij pakken (2 pair is hoger dan 1 pair etc.) Het zal even puzzelen zijn maar denk dat je er wel uit komt.

In dit spel speel je Texas Hold em. Op het moment de populairste varrient. Er zijn andere varianten, maar ze hebben allemaal het zelfde principe.

SUCCES
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga eens naar 'governor of poker', op het internet ;)
zo zul je het wel leren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even snel de regels op internet doorlezen is waarschijnlijk al voldoende. Daarna kun je zelf spelen of op tv kijken en verder leren. Je kunt het spel met redelijk weinig kennis al spelen, maar je kunt er ook steeds beter in worden, naarmate je het langer speelt. Hoe langer je speelt, hoe meer je de strategieën erachter begrijpt. In principe is poker niet moeilijker dan monopolie...

Speel echter niet om geld te verdienen, want dat gaat je waarschijnlijk niet lukken...