De meningen over het spel 'Mens Erger Je Niet' zijn verdeeld, ben je ooit wel eens boos weggelopen ?

Bijvoorbeeld als de 3 andere spelers steeds jou er afgooien ?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit is het enige spel wat ik niet wil spelen, de naam zegt het al. Ergeren... vreselijk. Ik wil geld toe hebben als je wilt dat ik het ga spelen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Zoals je zelf al aangeeft is een spelletje waarom boos worden bij een spelletje???

Extra gemotiveerd wezen om je mede-spelers ook van het bord af te knikkeren :P
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, als inderdaad blijkt dat je tegen drie personen aan het spelen bent, en anderen ongemoeid worden gelaten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Vroeger in mijn ongetwijfeld, ja.
Ik kon slecht tegen mijn verlies, wat er door de jaren heen gelukkig een eind is afgesleten.

Ik kan nu goed tegen mijn verlies. (maar beter tegen mijn winst.)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Toen ik vier was, maar ik liep vast niet weg, maar gooide gewoon alles van het bord ;-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ben wel een paar keer erg boos geweest, maar nooit weggelopen, want wie het laatst lacht, lacht het best :)