Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik heb een minecraft account, maar mijn broertje niet, moet hij dat nou kopen als we samen willen in een server?

ik heb minecraft gekocht. en ik heb een account. mijn broertje heeft geen account en zit vaak op de mijne. maar als we tegelijk in een server willen, kan dat niet. heb dus voor hem een account aangemaakt maar kan alleen de demo. is het mogelijk om een volwaardig account te hebben zonder weer opnieuw te hoeven betalen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Nee dat kan niet, je broertje zal ook een account moeten kopen als jullie samen tegelijk op een server willen spelen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Om mulitplayer te kunnen spelen in minecraft zul je inderdaad beide een eigen account moeten hebben, deze kost eenmalig maar 10 euro, maar dan heb je hem wel voor altijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Minecraft kost €19,95.
Er zijn bepaalde servers die ook spelers met een zogenaamd 'cracked' toelaten. Dat betekent dat je Minecraft kunt installeren, vervolgens kunt klikken op 'speel offline,' en dan toch die servers kunt bezoeken. Dit geldt echter maar voor een klein gedeelte van alle servers, en de grote servers zoals Hypixel en Mineplex zijn dan alleen voor het betaalde account beschikbaar. Wil je op zulke servers samenspelen, dan zal je broertje toch echt zelf een Minecraft-account aan moeten schaffen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding