Wie helpt mij met de game 'stronghold'?

Ik heb de gehele collection van de fame Stronghold gekocht voor op de PC. Ik ben nu bezig met game 1. Ik kom niet goed op weg, ik ben dan ook niet zo goed in engels en snap niet goed wat de bedoeling is. Wie helpt mij op weg??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Is game een toevallig crusader? Want dan heb ik nog wel wat tips: gebruik tegen bijvoorbeeld the pig vooral van die trebutchets en daarom heen pike man, tegen rat en snake vooral veel crosbow man arabian archers en arabian archers op paard swordman en balista's, tegen wolf trebutchets en snelle legers in niet grote groepen omdat de wolf vaak trebutchet's rond zijn kasteel zet, tegen lionheart catapults en balista's (om zijn kasteel van binnen uit te branden) crosbow man en arabian sword man en arabian archers en arabian archers.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet je saxon hall in de buurt van de bomen in het midden van je kaart plaatsen. dan kan je 4 houthakkers hutten bouwen. Als je dan 10 minuten wacht, kan je mogelijk nog een houthakkershut bouwen.