ik ben op zoek naar de naam van een bordspel

bij mijn oma&opa deden wij altijd een bordspel. Het betrof hier een suede zak met 4kanten kaartjes van ca 1x1 cm, Erop stonden de afbeeldingen van een kaartspel. Koning, Dame, Aas, 2t/m9 klaver, harten etc. Wie weet wat ik bedoel en wie weet hoe dit spel heet.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat was het doel van het spel? Wat moest je doen? Weet je dat nog?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik weet de regels niet meer. Kan me alleen het bordspel herinneren. Kan met 4 spelers worden gespeeld, ieder heeft een houder en de spelstenen waren ca 1x1 cm met groen vilt aan de onderkant. Elk spelsteen heeft een afbeelding zoals een kaartspel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien patience? Of kaarten kan natuurlijk ook idd.

Antwoorden (1)

Ik denk kaarten. Of dat spel met zeven kleven, enz.