Hoe kom ik aan wonderbonen in Farm Heroes Saga?

Is de enige manier om zoveel mogelijk mensen toe te voegen aan dit spel om wonderbonen en boosters te vergaren? Even los van het kopen en afronden van een level.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5K

Het beste antwoord

Ik heb even voor je gezocht, want ik speel het spel zelf niet, en dit is alles wat ik kan vinden (op verschillende sites, dat wel, maar er lijken niet echt andere methodes te zijn).
"Wonderbonen kun je opnieuw verdienen door al gespeelde levels die je met 1 of 2 sterren hebt gewonnen opnieuw te spelen en het level met meer sterren te winnen. Hierdoor ontvang je opnieuw Wonderbonen.

Met de combinatie van een aantal dieren in de Boerderijclub verdien je ook nog eens extra Wonderbonen. Verzamel in level 94, 105 en 124 de Salamander, de Prairiehond en de eekhoorn en je verdient hiermee 3500 Wonderbonen.

Ook kun je met Facebook Vrienden levens en wonderbonen uitwisselen. Als vrienden je een leven sturen, maar je hebt nog 5 levens dan worden de levens veranderd naar Wonderbonen."

Dus ik denk dat er inderdaad geen andere manieren zijn om aan wonderbonen te komen dan de manieren die jij omschrijft. Wel heb ik een hacktool gevonden (zie de eerste bron), alleen zijn de reacties daarop dat het geld kost en niet werkt.

Succes!