Hoe kan ik bij World Freud naar mensen zoeken die dat ook hebben?

Ik wil met meerdere mensen dit spel spelen, maar weet niet hoe ik iemand moet uitnodigen.

Toegevoegd na 10 uur:
Niet FREUD maar Feud natuurlijk.

Toegevoegd na 11 uur:
En niet World maar Word. Gaat goed in 2012. Enfin jullie snappen het wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry, ben me bewust van deze enorme fout. Hahahaha. Maarruh..... dan was geen antwoord op mijn vraag hoor.

Het beste antwoord

Klik op t plusje rechtsbovenin en daarna kies je of voor een persoon waar je de naam al van kent of je klikt op RANDOM en dan zoekt het systeem naar iemand die online is !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt Ricko459. Hier heb ik iets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je was de enige. En het werkte, dus.....