Wie weet hoe dit spel heette?

In de jaren 90 hadden wij een waterspel waarvan ik de naam niet meer weet. Het was een plastic bal waar je een waterballon in moest doen. Overgooien en hopen dat het naaldje niet in de waterballon prikte wanneer jij de bal ving. Wij willen dit als geintje kopen, maar is in niet een winkel te vinden. Misschien te gevaarlijk ivm naaldje

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Splash out was dat. Wij hebben hem vroeger ook gehad en het was inderdaad een erg leuk spel! Misschien kun je als je een beetje technisch bent zelf iets fabriceren met een eierprikker en een aflopend veermechanisme? Maar dat lijkt me weer een heel gedoe met deze temperaturen....
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens mij heetten die splash of iets wat daar op leek

Toegevoegd na 2 minuten:
hierbij reclame van intertoys, is echt zomerspeelgoed, maar misschien nog ergens te vinden (seizoen is ver om he)
anneliez
11 jaar geleden
HeerVoldemort
11 jaar geleden
NIET KOPEN!
Wij hebben deze bal gekocht voor scouting, hij werkt niet.
Valt steeds open, water lekt eruit. Zonde van je geld.