Sims 2 uitbreidingpakket installeren melding?

Ik heb pas sims 2 en wil een uitbreidng er bij doen! Maar als ik hem dan installeer krijg ik als die al bij 57% is de melding
: Plaats cd/dvd 2 Wat moet ik hiermee? Als ik de normale sims 2 dan plaats in de onderste cd opening, krijg ik weer de melding? Kan iemand me hierbij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Gewoon de ene cd eruit halen en cd 2 er in stoppen... Je hebt als het goed is twee cd's erbij gekregen