Verkopen ze tech teck vingerskateboardjes in Haarlem, bijvoorbeeld Game-time in de Cronjé straat ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom bel je ze niet gewoon, heb in gelijk antwoord! http://www.game-time.nl/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wel bij de bart smit

Antwoorden (2)

Ja je kan gewoon even naar de speelgoed winkel lopen of fietsen. iedere winkel heeft wel een afdeling met dat soort speelgoed als dat niet het geval is kijk dan even op de site van een speel goed winkel dan kan je kijken of ze het hebben. Je kan natuurlijk ook op bol.com kijken maar misschien moet je dan wel een beetje verzend kosten betalen Maar datnis niet zo veel
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou anders zeggen kijk eens bij intertoys in diezelfde Generaal Cronjéstraat. Die barsten ook van dat soort dingen voor de pc.

Toegevoegd na 3 minuten:
En anders bij de game shop in de Keizerstraat (bij de Botermarkt).