Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Met welk spel voor de Wii kun je het best sporten?

Ik heb een wii gekocht om te sporten, ik heb Just dance 3, die is leuk om mee te bewegen, maar je raakt er snel aan uitgekeken. Weten jullie nog meer spellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wii Fit en Wii Fit Plus

Toegevoegd na 5 minuten:
"EA Sports Active More Workouts": http://www.gamespot.com/wii/sports/ea-sports-active-more-workouts/review.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mario en sonic en de olympische spelen
wii sport
wii sport resort
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wii sport resort en wii fit plus.
Dat zijn de beste spellen voor sporten. Maar als je het beste wilt hebben zal ik toch voor wii fit plus kiezen. Die is echt niet saai! En je kan elke dag je bmi laten berekenen zij geven aan de hand daar van oefeningen. Ook leren ze je hoe je het best je balans kan houden. Maar er zijn ook nog gewoon heel veel andere sporten op. Zoals koord lopen en skischans springen, rennen, fietsen. Je moet wel zo'n bord hebben waar je op kan staan. Ik vind dat het beste wii spel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey,ik heb just dance 2 voor wie ook en vind ook dat het niet zo ne goeie workout is en heb dance with Mel B gekocht voor wii.
Het is echt super tof,er zijn leuke liedjes en het is echt vermoeiend,maar het blijft leuk!x
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding