Multiplayers Maps

De levels die gespeeld kunnen worden in multiplayer (online) zijn:
Afghan (Plaats: Crashplaats van een C-130 Hercules in Afghanistan)
Derail (Plaats: Besneeuwde treinopslag ergens in Rusland)
Estate (Plaats: Een landhuis op de grens van Gregoriaans-Rusland gebaseerd op het campain level Loose Ends)
Favela (Plaats: Een klein deel van een 'favela' in Rio De Janeiro)
Highrise (Plaats: Een dak van een wolkenkrabber in New York)
Invasion (Plaats: Een stad in Afghanistan)
Karachi (Plaats: In Pakistan in de stad Karachi)
Rundown (Plaats: Een stad in Brazilië)
Quarry (Plaats: Een steengroeve in Brazilië)
Rust (Plaats: Een verlaten industriegebied in Afghanistan, gebaseerd op de laatste scene van de single player, waar Soap en Price Shepherd vermoorden.)
Sub Base (Plaats: Een haven dichtbij Petropavlovsk, Rusland)
Skidrow (Plaats: Een buurt in New York)
Scrapyard (Plaats: Een vliegtuigkerkhof in Afghanistan gebaseerd op het campain level The Enemy of my Enemy)
Terminal (Plaats: Zakhaev International Airport Moscow, in Moskou, Rusland)
Underpass (Plaats: Een verlaten gebied onder een half afgebouwd stuk snelweg in Brazilië)
Wasteland (Plaats: Een open landschap dichtbij Tsjernobyl, gebaseerd op de map Brecourt uit Call of Duty 2)

Toegevoegd na 30 seconden:
Stimulus Pack
Bailout (Plaats: Een appartementencomplex in het noordoosten van de staat Virginia in de VS)
Storm (Plaats: Een industrieterrein in Rusland)
Salvage (Plaats: Een schroothoop dichtbij Petropavlovsk in Rusland)
Crash (Plaats: Een neergestorte helikopter in het Midden-Oosten, uit Call of Duty 4: Modern Warfare)
Overgrown (Plaats: Een dorp in het Kausasusgebergte, Rusland, uit Call of Duty 4: Modern Warfare)
[bewerken]Resurgence Pack
Carnival (Plaats: Een verlaten kermis in Brazilië)
Vacant (Plaats: Een verlaten Russisch kantoorgebouw, uit Call of Duty 4: Modern Warfare)
Fuel (Plaats: Olieraffinaderij in Afghanistan)
Trailer Park (Plaats: Een woonwagenkamp in Amerika)
Strike (Plaats: Een stad in het Midden-Oosten, uit Call of Duty 4: Modern Warfare)