Wat zijn de meeste punten die je kan behalen met Scrabble?

Je hebt 7 letters op je plankje en je mag het bord zelf neerleggen hoe je het wilt (qua letters die er al liggen). Met welk woord en hoeveel punten kan je dan maximaal halen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.7K

Het beste antwoord

De hoogste zetscore op een nederlands scrabblebord lijkt 2005 punten te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of het woord cheques. 27 punten. Of jacquet ook 27 punten.

Toegevoegd na 9 minuten:
Als je als app wordfeud als scrabble gebruikt kun je veel meer punten halen. De punten telling is daar anders. We hebben daar laatst met random board ( dan ligt alles dwars door elkaar heen ook tw en dw en tl en dl ) het geluk gehad dat er in 1 lijn onder elkaar 2 dw's 3 tw's en een tl lag. We hebben daar het woord cheques op neergelegd, en behaalde een fenomenale score van 2916 punten met dat eoord :-) maar goed dit kan nooit met een echt bord. Maar wel leuk :-)