Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kun je legpuzzels laten maken van de plattegrond van je stad/dorp/wijk/regio met jouw huis in het midden van de puzzel?

Ik ben op dit moment bezig met een zeer leukelegpuzzel die ik via via via heb gekregen. Het is een plattegrond van een wijk ergens in de VS met een huisje (jóuw huis, zeggen ze op de doos) in het midden van de puzzel. Daaromheen zie je de straten, scholen, sporen, etc. in de direct omgeving van het huis.

Heeft iemand enig idee waar ik zo'n puzzel van rond de 500-1000 stukjes kan laten maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

even googlen op legpuzzel + postcode, en ik kwam dit tegen. en dit was de eerste van heel veel links
succes met uitzoeken welke de beste is
(Lees meer...)
anneliez
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk zo'n puzzel,maar aan de recensie's te lezen schijnt het niet zo'n geweldig resultaat te zijn.
anneliez
12 jaar geleden
Eerlijk gezegd heb ik ooit hier in weekblad advertentie gezien: Uw postcode als puzzel of zoiets.
Dus ik wist al waar ik moest zoeken

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding