Telkens als ik een spel speel en op Alt+F4 druk dan sluit het spel af hoe kan dit? Is dat een fout?

Alt+F1 t/m Alt+F3 werkt gewoon en de rest ook.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
9.5K

Het beste antwoord

ALT+F4 is een sneltoets om programma's te sluiten. (zie afbeelding)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat is de eigenschap van de combinatie Alt+F4, elke F-knop heeft zijn eigen eigenschappen. Bij die knoppencombinatie wordt het huidige venster gesloten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Alt + F4 is in windows de sneltoets voor afsluiten. Dit gebeurt niet alleen in een spel maar ook in internet explorer etc.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alt+f4 is een commando dat ieder programma in windows kan afsluiten wat door de gebruiker gestart is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
klopt is een windowscombinatie toets wat er voor zorgt dat je huidige scherm sluit
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is een bug en gaat er als het goed is uit bij de volgende patch.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
alt f4 is een sneltoets om je huidige spel/scherm af te sluiten dit kun je waarschijnlijk gewoon veranderen bij je instellingen in het configuratiescherm ook heb je bij de toetsenborden van logitec de optie om al dit soort toetsen te blokkeren tijdens het gamen door een schuifknop is misschien wel wat voor je voorbeeld de g15
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
zeker!!!!!