Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik doe mee aan de postcode loterij 1 malig. Maar nu staat er mijn postcode met 450 erachter. Dit is toch niet mijn huisnr.?

Ik heb naar mijn idee gewoon mijn goede nr ingevuld, niet dat straks een ander er met mijn miljoenen van door gaat ;-)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

De postcodeloterij trekt zoals de naam al zegt op postcode en niet op huisnummer. Bij een prijs op een postcode wordt die verdeeld over alle deelnemers op die postcode. Elke deelnemer op die code krijgt een uniek nummer (en als je met bijvoorbeeld zeven loten mee doet, krijg je zeven nummers). De losse loten krijgen weer andere unieke nummers beginnend bij 400 (dat had ik toen ik op vier verschillende postcodes waarschijnlijk als eerste een los lot kocht).
Let wel op dat de prijs die gewonnen wordt moet worden gedeeld met alle andere loten op die postcode waarbij ook nog eens meetelt hoeveel keer van de afgelopen 12 trekkingen je meedeed (één dus).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je huisnummer 45 of 50 is dan zal er wel een foutje ingeslopen zijn.
Je kunt even contact opnemen met de postcode loterij.

Toegevoegd na 30 seconden:
Tel: 0900 - 300 1500 (20cpm).

Toegevoegd na 1 minuut:
Een lotnummer in de Nationale Postcode Loterij bestaat uit een postcode met daarachter een willekeurig getal bestaande uit drie cijfers. Dit eindgetal staat geheel los van uw huisnummer.

P.S. Met ingang van de trekking van december 2010 is, met goedkeuring van de Minister van Justitie, de lotprijs aangepast naar 10,50 euro voor een lot met StraatprijsVerdubbelaar en voor een lot zonder StraatprijsVerdubbelaar naar 9,50 euro. Het grootste deel (85%) komt direct ten goede aan de goede doelen en de prijzenpot. Opzeggen kan op ieder moment en dient schriftelijk te gebeuren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding