hoe heet het gratis online fantasy-spelletje op internet waarbij je door minigames te spelen punten xp verdient?

minigames: draai het rad, poppetje dat over dieren moet ontwijken en nog veel meer
met die exp kun je drankjes enzo kopen. het is gewoon een site.
het is op een heel fantasy manier met draken, tovenaars en jij bent een soort mannetje geloof ik. het is volgens mij niet in 3d gewoon getekend. ik ben de naam kwijt. is er iemand die het nog speel of het nog weet??? het is trouwens internationaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

is het niet neopets of zo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je bedoelt www.Neopets.nl