Ik heb bij Sims 3 kleren gedownload, maar nu doet het spel soms raar, zoals een baby die je niet ziet. Kan ik de kleren ook verwijderen uit mijn spel?

Als een baby wordt geboren zie je niks, en kinderen kunnen een volwassen shirt dragen (dat niet hoort dus dat ziet er heel raar uit). Ik heb al de downloads verwijdert, maar de kleren zijn niet weg. Kan ik sommige kleren verwijderen uit mijn spel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Nee je kunt ze niet meer verwijderen, maar al zul je dat kunnen je spel blijft toch raar doen omdat het er ook op heeft gestaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de game opstart heb je een scherm met play en rechts de site. Als je naar uploads gaat en de download aan klikt staat onderaan dat je hem kan verwijderen, zoniet kijk dan bij bestanden 'sims 3 " en dan bij downloads. xxx
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als hij nog steeds zo doet, probeer hem dan opnieuw te installeren.
Voor die shit moet je in de database gaan :)