Hoe heet het volgende raadspel?

Ik heb een situatie in gedachte. Ik vertel wat er nu nog te zien is. de ander moet aan de hand daarvan vragen stellen die ik met ja of nee moet beantwoorden. De ander moet zo proberen te raden wat de situatie is geweest.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

WatDenkJe......?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zie,ik zie,wat jij niet weet te raden , maar ik zie een situaasie.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik zie ik zie..wat jij niet ziet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja/nee raadsel óf
opgesplitst naar soort vraag:

wie ben ik?
wat ben ik?
wat doe ik?
13 jaar geleden
Dat is gewoon een ja/nee-spelletje, dat je in alle mogelijke variaties kunt spelen. Met bekende personen, met dieren, met voorwerpen, met situaties - wat je maar kunt bedenken. Maar het blijft, in alle vormen, een ja-nee spelletje.