Stel, als je iemand aan een muur wilt ophangen met duct tape. Wat is de beste manier?

Ik had al eerder gevraagd 'waarom het sterk is' en 'of het kwaad kan', en daaruit bleek dat het wel zou kunnen. Als tientallen anderen op Youtube dat hebben gedaan zal het niet echt veel kwaad kunnen. Zolang er maar iemand bij is... :-)

Een kamergenoot lijkt het wel leuk om zich op te hangen aan de muur, te fotograferen en weer los te halen.

Hoe kunnen we hem het beste vast tapen? Waar kunnen we de tape het beste plakken waardoor hij stevig aan de muur kan blijven hangen. Op de borst doen we zo min mogelijk tape voor de veiligheid.

Wat is de beste manier met twee rollen tape (a 66 m)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.8K
Annswers
13 jaar geleden
haha cool, ik ga het volgen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doe dat.... En als je dat gaat uitvoeren, let op veiligheid en je 'slachtoffer'...
En maak pics/video's he... :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ben je daar nou al een jaar over aan het nadenken?
http://www.goeievraag.nl/vraag/zag-filmpje-muur-vastgeplakt-ducttape.21476
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee.. Zie de beschrijving, beste Mister Write, van deze vraag.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oeps.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg er wel voor dat je een veiligheidsmesje bij de hand hebt. Vastgebonden mensen kunnen snel in paniek raken, en dan moet je ze snel los kunnen maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een schaar ook goed ;)..
Wij zijn uiterst voorzichtig, en als onze proefpersoon niet meer wilt, dan laten we hem weer los.. ook leggen we een matrasje neer op de grond. Maar we weten dat hij veel kan hebben, dus dat komt wel goed. En hij is ook nog eens vrijwillig i.p.v. dat hij gedwongen wordt en in paniek zal raken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb er alle vertrouwen in. Veel plezier!

Het beste antwoord

je moet zowieso overleggen of je een muur of een deur pakt. Denk ook aan hoe de muur er uit ziet als je duct tape er vanaf trekt.

Daarnaast moet je je realiseren dat de tape het sterkste houdt als je het in de richting van de krqacht plakt (Dus weinig horizontale en veel vertikale banen).

Spreid het over een groot oppervlak. Dus niet 2 baantjes en klaar; Elke strook vrijwel laten overlappen met de vorige. En om los trekken te verminderen: Eerst een paar hechstroken op de muur waar je je duct op vast plakt, en vervolgens horizontaal er overheen.

Je moet het gewicht delen over een zo groot mogelijk kleef oppervlak. Meer is beter. Maar ook op de muur: Niet 10cm op de muur, maar meteen 40, 50 cm.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

je moet uitkijken dat je geen lichaamsdelen van bloedtoevoer afbind.

Je kan hem het best op een krukje (kratje?) tegen de muur laten staan en 'm goed vast plakken en dan 't krukje weg halen.

Plak 'm alleen aan zijn kleding, dus niet op stukken huid.

Toegevoegd na 3 minuten:
terzijde op beide foto's in niet te zien of ze werkelijk los aan de muur hangen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar letten we goed op, we laten ons proefpersoon elke paar minuten even de vingers bewegen en we vragen hem te vertellen wat hij voelt....
Debeste manier is om het niet te doen. Dat is het veiligste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zeg toch dat we op de veiligheid letten? Wat kan er dan nog misgaan?
Sjeemig.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom gaan jullie niet iets zinvollers doen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
al krijg ik 1000 minnen, mijn antwoord is het beste. Waarom gaan jullie niet buiten spelen?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Waarom niet buitenspelen ?" Hej, dat is een grandioos idee :-) We gaan deze wetenschappelijke stunt gewoon lekker buiten uitvoeren i.p.v. binnen. Moet de winter wel even voorbij zijn ;-) Maar goed, bij deze willen we je graag uitnodigen Ineke, zodat je zelf kan zien dat het best leuk kan zijn ;-)
Niet als proefpersoon, maar als plakker ofzo ;-)
(of als je graag toch dat eerste hebt ;-) )
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een dikke+ @varken ik vind dat je niet echt respectvol bent naar Ineke toe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ineke, hoe lief het ook bedoeld is van je, het is geen antwoord op de vraag. Laat ze toch gaan, je bent er toch niet bij..? sorry, van mij een - omdat het totaal niets bijdraagt. (Had dan een reactie ipv antwoord gegeven denk ik dan..)