Wie weet site die je gewoon op Mac kunt gebruiken, waarbij je de huidige positie van je kubus invult, en plaatje voor plaatje laat zien hoe je oplost?

Sorry voor de onduidelijkheid maar je kan maar 150 tekens gebruiken, ik hoop dat je het begrijpt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Sorry, sites zijn daar niet voor (tenminste, niet die ik gevonden heb), er is wel een app voor, waarbij je een foto maakt van de huidige staat van je kubus. De applicatie herkent automatisch jouw situatie en komt binnen een een paar seconden met de oplossing. Met ongeveer 20 keer draaien is je kubus weer in originele staat.

De app heet CubeCheater

http://www.iphoneclub.nl/23864/rubiks-kubus-oplossen-met-de-applicatie-cubecheater/