Je speelt daar met fiches en niet met contant geld.

Die fiches moet je kopen en kan je na afloop weer omwisselen voor geld.

Toegevoegd na 1 minuut:
En die man of vrouw aan de speeltafel heet een croupier
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je mee wilt spelen aan de roulette tafel en je hebt nog geen stukjes, dan kan je gewoon een briefgeld aan de croupier geven. Stel je wilt spelen met €50, dan geef je hem/haar dus gewoon je briefje van 50. Hij/zij zal je daar stukjes voor geven met een waarde van €50.

Als je nog stukjes hebt en je wilt niet meer meespelen, dan kun je het inwisselen bij een Kassa.