Ik had al de vraag gesteld over de hete&stinkende sd reader. Ik heb 'm er weer ingedaan en er stond usb wordt niet herkend. Is de sd kaart dan gered?

zie mijn vorige vraag, staat nog wel in het overzicht.
http://www.goeievraag.nl/vraag/sd-reader-begon-ineens-stinken.99255

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Waarom vragen stellen als je er toch niks mee doet? Iedereen zegt gooi hem weg, stop hem niet meer in de computer en jij toch doen... Dan heeft het toch ook geen zin meer om vragen te stellen?

Antwoorden (2)

Probeer je kaart eens in een andere sd reader, dat usb niet word herkend wil alleen zeggen dat je reader het niet meer doet.
Over de kaart is momenteel niks te zeggen of die nog werkt of niet.
Kimath
13 jaar geleden
Je zegt: de USB wordt niet herkend.
Dan is het antwoord NEE, de sd-kaart is dan NIET gered.

Helaas pindakaas, zal je de dichtstbijzijnde prullenbak moeten zoeken.