Hoe kan je je vriendenlijst zien op de PS3?

Ik heb vandaag aan PS3 gekocht (playstation 3) en ik vroeg me af hoe je je vriendenlijst kon zien op de ps3

Ik heb hem al helemaal onderzocht maar nog niks gevonden!?!?

Hoe kan ik hem vinden?

Groeten,
Cherwin

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je in het laad screen kijkt en helemaal naar rechts scrolt dan kom je bij je vrienden lijst waar je andere kan uitnodigen
Moet je wel ingelogd zijn
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie er geen vriendenlijst bij staan Ik ben nu ingelogd ik zie Vrienden uitnodigen ETC Maar niks over vriendenlijst en accepteren?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je recht scrolt n dan iets naar beneden dan zie je het wel maar als je hem net hebt dan is het even uitzoeken enzo dan vind je het zelf wel Als je daarna iets beneden scrolt en rechts dan zie je het ook wel
Moet je wel vrienden moeten hebben
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inderdaad, je moet wel eerst mensen hebben voordat je ze ziet.
Als je helemaal naar rechts scrollt, vind je daar je vriendenlijst... Ik denk alleen dat je, gezien jij een nieuwe PS3 hebt gekocht, een lege lijst zult vinden.
Dus... eerst vrienden maken, dan de lijst inspecteren!:)