bestaat er al een voetbalschoen controller voor de wii, zoals er al een tennisracket controller is?

wat voor een tennisser een tennisracket is, is voor een voetballer een voetbalschoen.

dus om net "zo echt" te kunnen tennissen als voetballen zullen ze 2 controllers voor de voeten moet maken.

hebben ze dit al gedaan of zijn ze hier mee bezig?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twee stevige elastieken? Klittenband? Er zijn genoeg manieren om een Wii-mote aan een schoen te monteren ;)

Het beste antwoord

Dat weet ik zo niet maar een kennis van mij heeft een soort van goedkopere variant van een wii ding, en daar kun je ook bij voetballen en daar zit een soort van enkelbandje bij die dus fungeert als voetbal schoen, dus ik denk dat de wii er ook wel gauw mee zal komen maar zeker weten doe ik het niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee, zulke voetbalschoenen bestaan nog niet voor de Wii.

Toegevoegd na 1 minuut:
Er zijn geen berichten dat Nintendo op dit moment werkt aan de ontwikkeling van zo'n schoen. Misschien dat ze er achter de schermen wel mee bezig zijn, maar dat is dus onbekend.