Ga naar de *WII WINKELKANAAL en druk op punten toevoegen.
Je moet eerst punten kopen.
Het kan met Creditcard of een prepaid nintendo points card kopen in de AH of Primera.
Dan waardeer je op LET OP GANGNAM STYLE KOST 300 PUNTEN DUS JE MOET WEL GENOEG HEBBEN.
Als je minimaal 300 punten hebt, ga je naar het hoofdmenu van Just Dance 4.
Ga naar de *just dance shop en klik op gangnam style en koop het!

*INTERNET VERBINDING VEREIST

SUCCESS
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die kan je gewoon in de winkel kopen:

http://tweakers.net/video/6734/dans-op-gangnam-style-van-psy-in-just-dance-4.html

o.a. hier:

http://www.smartgamer.nl/xbox-360/music--dance/just-dance-4-xbox-360
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is het spel maar niet gangnam style, en dit is voor de xbox
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gangnam style zit er gewoon "in"
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het spel al en ik ga er niet nog 1 kopen