Kan je bij gta sa pc een speedometer op dezelfde manier downloaden als alle missies?

op aanleiding van beste antwoord. (zie link)

http://www.goeievraag.nl/vraag/gta-sa-ps2-pc-cheat.117890

Toegevoegd na 14 uur:
ik bedoel of je de speedometer op dezelfde manier moet downloaden als alle missies.

Toegevoegd na 19 uur:
Wat yorick97 zegt lukt mij niet.
(het kan ook aan mij liggen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik wil deze natuurlijk graag antwoorden, maar ik snap je vraag niet helemaal. Wat wil je precies?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik bedoel of je de speedometer op dezelfde manier moet downloaden als alle missies.

Het beste antwoord

Jazeker, je kan hem downloaden in deze bron. Dit is een direct link, dus download meteen. Als je de speedometer wil gebruiken, dan zet je SASpeedo.exe in je directory, dus waar SA is geinstalleerd. (Meestal C:\Program Files\Rockstar Games\Gta San Andreas). Je kan natuurlijk een snelkoppeling(rechterklik\snelkoppeling maken) en deze naar je bureaublad slepen.