hoe moet je toestemming krijgen in een minecraft server?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik heb op deze site heb ik een vraag bekeken hierover de vraag ging over in je eigen server creative krijgen ik heb dat gedaan en dan staat er je moet toestemming krijgen hoe kan je in je eigen server je zelf toestemming geven?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
2K

Antwoorden (1)

Ik weet niet wie je aanbieder is, maar de meeste aanbieders maken gebruik van van multicraft. Als je inlogt op multicraft van je aanbieder dan moet je naar console gaan waarna je in het tekstvak (op ''username'') intypt. Als je dit doet heb je toestemming om alles te doen in minecraft, waaronder het gebruik van commando's om jezelf in creative mode te zetten.