Xbox heeft heletijd framedrops, hoe kan dit?

Hallo, mijn xbox 360 heeft de heletijd framedrops bij grote spellen, zoals GTA 4, RDR, bf3 etc. in singleplayer.

Bij normale spellen, zoals mw2, black ops, fifa 12 etc. doet ie het wel normaal. Ik heb ook geen problemen met RROD ofzo en geen graphics problemen.

Waar kan dit toch aan liggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zijn framedrops dat je beeld wel eens blijft hangen?
Dat had ik ook sinds ik een HDMI kabel erop had gezet.
Dit ging bij mij na 2 weken opeens over, maar wat je ook mischien kunt doen is dat de ventilator genoeg ruimte heeft want als de warmte bij elkaar blijft kan het beeld ook blijven hangen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hij wordt wel erg snel heet moet ik zeggen. Misschien moet ik een keer een intercooler kopen. Hij staat overigens wel op de goede plek. En met framerate bedoel ik dat ie opeens traag gaat lopen.