Xbox 360 s of ps3 s ?

Dit zijn de games die ik wil spelen :
-Assassins Creed -Revolutions
-Black ops
-MW3
-Fifa 12
- ...

Dit zijn (bijna) allemaal games die op beide consoles speelbaar zijn.Ik wil ook graag online spelen natuurlijk.

Wat lijkt jullie in mijn geval de beste console?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heet assasin's creed revelations niet revelutions.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een pc is het sterkste medium tot nu toe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat voor computer wil jij dan nemen?
Ik weet genoeg Budget Game Pc's die voor 500 euro er zijn ;)

Antwoorden (11)

als je voor online gamen gaat dan is de xbox 360 beter maar hij maakt erg veel herrie de 360 de koelvin en de driver maar als je voor kwaliteit gaat is de ps3 beter veel stiller en iets betere processor maar ze zijn allebij gewoon erg leuk om te hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ps3, ik heb zelf een xbox, maar om online te kunnen moet je xbox live hebben, dat is bij de goedkoopste site die ik ken al 40 euro, voor een jaar. Bij ps3 is het gratis ;) ik vind de controller van de xbox wel fijner qua in de hand liggen en triggers, maar als je n paar keer ps3 speelt wen je daar wel aan.
Dus ik zeg, Ps3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wie zegt dat ps3 gratis blijft? ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, idd! gaat wel waarschijnlijk geld kosten ;p
Ik persoonlijk zou voor de Xbox gaan. Het live is dan wel betaald, maar is ook beter beveiligd. Bovendien is er ook meer ondersteunig bij Xbox live. Het lawaai van de Xbox valt mee, vooral als je de nieuwste pakt. Beeld kwaliteit is goed en de laatste paar versies gaan ook lang mee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik de PlayStation 3 fijner. Misschien komt dat omdat ik PS 1,2 en 3 heb maarja... Aangesloten staan nu Xbox 360 en PlayStation 3, en hiervan vind ik PS3 beter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Persoonlijk vind ik ook PS3, ik heb geen xbox360 maar ik heb het gevoel dat er voor de ps3 meer games zijn, en inderdaad zoals hier voor al vermeld , het online systeem van Xbox kan misschien beter zijn maar je moet ervoor betalen wat natuurlijk een minpunt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik haat het als mensen zeggen dat er op de ps3 meer games zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom?
ik zou ps3 kiezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou een ps3 nemen ten eerste het online gamen is gratis en xbox 360 gaan ook vaak kapot ik weet niet of het ook bij xbox 360 slim is dat ze vaak kapot gaan maar bij de normalen xbox 360 heb ik vaak gehoord dat die stuk ging (mijn xbox 360 is ook kapot gegaan aan een Red Ring of death)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XBOX 360.

Veel beter met controller, alle games nog ook. je betaalt wel voor xbox live maar geloof me het is echt een eer dan op een verbinding te spelen die temminste niet wordt verbroken of dat je heletijd lagged.

Over die RROD. ik heb al een elite voor 5 jaartjes. nooit last mee gehad:) het maakt wel af en toe geluid maar het is niet van wauuw dat is keihard maar gewoon een achtergrond zoem die je niet kan horen als je bijv blackops speelt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ps3 is veel betrouwbaarder dan xbox. en over de netwerken: geen een netwerk is voldoende beveiligd. Life kan net zo makkelijk gehacked worden.

-xbox maakt een hoop kabaal, hoe dat bij de nieuwe slim zit weet ik persoonlijk niet.
-de ps3 is in principe beter omdat deze een beter processor heeft en grafisch veel sterker is.
-de controllers is meer een persoonlijk iets.
-de move van ps3 en wel een beetje een aftreksel van de wii maar is toch beter dan de controller van de wii, daarintegen de kinect lijkt me wel super,

succes met je keuze
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze zijn allebij goed, ook al heb ik een xbox 360..
Maar koop gewoon wat je vrienden ook hebben, zodat je samen online kan gamen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, inderdaad xD
De nieuwe slim versie van de xbox360 lost een hoop problemen op (weinig kans op die red ring) je zal zelf een keuze moeten maken, iedereen die een ps3 gewend is zal die fijner vinden , zelfde geld voor xbox. Beide consoles zijn goede consoles, halo is (nu nog) xbox exclusief maar ps3 heeft ook spellen die ps3 exclusief zijn. Ik zou even kijken naar de spellen, maar de spellen die je noemt kan je sowieso op allebei spelen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Oh en bij die slim versie heb je ook dat harde geluid niet meer, en hij heeft een harddisk van 250gb, grote voordeel van de ps3 is dat hij ook een blu-ray speler is.