Kun je online gamen zonder xbox ive gold Abonnement?

Dus kan ik gratis online tegen mijn vrienden gamen met verbinding op draadloos internet. Zonder Xbox Gold

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (4)

Nee, dit gaat niet. Je kunt wel met Xbox Silver resultaten vergelijken en chatten, maar voor samen spelen heb je Gold nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan wel , maar dan ga je zoveel moeten doen , dat je beter een gold voor 1 maand kan kopen ........ (xbox ombouwen allemaal ect.ect.)

Toegevoegd na 5 minuten:
wat je ook kan proberen is om zo een gold code voor een dag te scoren , zitten bij sommige games , sommige mensen gebruiken die niet .... kijk op forums of vraag hier
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het kan wel maar dan moet je goed zijn met die dingen maar ik zou gewoon xbox live nemen succes;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je kiest voor een Gold account, probeer dan via internet een code te kopen. Dat kan je enkele euro's schelen vergeleken met de de winkelprijzen.

Ik gebruik altijd livecodes.nl