Ik record filmpjes van minecraft met raps alleen als ik record wordt mijn minecraft heel sloom wat kan ik doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat heet lagg.
Een traag beeld.
Dit kan je verhelpen door alle onnodige programma's uit te doen.
Je RAM-geheugen uitbreiden.
Betere videokaart.

Succes ermee!

Toegevoegd na 11 uur:
Je bedoelt fraps?
Misschien een ander soort game recording programma downloaden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks.

Andere antwoorden (1)

clouds uitzetten. render distance op tiny, geloof ik, zetten zodat het mistig lijkt. onnodige programma's uitzetten bijv windows live messenger, skype of een internet browser.