Welke controller is er bluetooth compatible met windows 8.1 PS3 dualshock3 of xbox360?

Ik wil er spellen als assassins creed unity mee spelen. Ik weet dat beide controllers werken op windows 8.1, maar welke werkt het makkelijkst en best via bluetooth. En zit hier vertraging in.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Once equipped with a Bluetooth-capable controller, bring up the Better DS3 application window and click the Bluetooth Pairing button. Once clicked, simply unplug the charge cable connecting your controller to your PC. If done correctly, your wireless PS3 controller will then be synced with your PC.

Het lijkt er op dat de XBOX 360 controller niet verbonden kan worden via Bluetooth, in ieder geval niet de "gewone". Er zijn wel speciale Windows compatible draadloos Xbox 360 controllers. Maar die kosten iets meer. Ook is er een losse Xbox 360 Wireless Gaming Reciever voor Windows, hiermee kan je ook de originele controllers draadloos verbinden (als je die al hebt).

De Xbox One controller kan wel gekoppeld worden via Bluetooth, zonder losse apparatuur.