Ik heb net 8 playstation 2 spellen voor 25 euro verkocht, heb ik nu niet iets heel doms gedaan?

Ik had eigenlijk 50 euro voor 10 spellen afgesproken met haar man,
Maar zn vrouw kwam en zei hoeveel wil je ervoor ik zei 25, 30 ?
Heeft ze me 25 gegeven ze had 3 briefjes van 50 in haar portemonee zitten.
Ik kan er ok gewoon aan denken dat ik 2 kleine kinderen blij heb gemaakt.
Maar elk van die spellen heeft mij wel meer dan 25 euro gekost!
1ste hands was dat echt wel meer dan 100 euries waard.
Ik had veel beter naar de game mania kunnen gaan!
Iemand tips om me
Beter te voelen?

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik hoef die spellen niet meer maar ik had er liever wel meer voor gehad,
Wat kan je met 25 euro kopen?
Niet eens 1 spel!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

"Ik had eigenlijk 50 euro voor 10 spellen afgesproken met haar man,
Maar zn vrouw kwam en zei hoeveel wil je ervoor ik zei 25, 30 ?" - op dat moment had je dan moeten zeggen '50' en dan had je altijd nog kunnen afzakken naar 40.
Maar ja, gedaan is gedaan, en je wou die spellen toch niet meer.
Bedenk maar wat je met die 25 euro wel kan ipv niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

je had ze toch niet meer nodig..

Toegevoegd na 10 minuten:
je hebt in ieder geval die kinderen blijgemaakt, en je hebt weer wat geleerd.. volgende keer beter?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, vind het eigenlijk wel een leuke gedachte van je, van het blij maken van die kinderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zie het als leergeld. En val jezelf niet te hard.
Volgende keer even rustig ademhalen en zeggen wat je afgesproken had.
Handelen is best moeilijk als je het nooit gedaan hebt
13 jaar geleden
Gedane zaken nemen geen keer.
Maar het belangrijkste is dat jij haar kinderen hebt blij gemaakt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ieder herinnert zich wel een vrijmarkt, 'van-ruilen-komt-huilen', een 'niet-zo-winstgevende-fonds of ander 'minder rendabele deal'. Leergeld wat je betaalt en de volgende keer beter oplet, dat je ook nee durft en kan te zeggen. Terugdraaien gaat niet lukken.
Als het echt mensen waren die het niet breed hebben, dan heb je wat goeds gedaan. Wellicht kom je die blije kinderen nog een keer tegen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je zou van die 25 euro zelf een leuk tweedehands spel kunnen kopen? Op marktplaats of ebay staan er best veel. Voor dat geld kun je best wat leuke 2e hands kopen, ook bij game mania misschien wel.
Het is een goede les voor de volgende keer, als je iets hebt afgesproken met iemand, moet die iemand zich daar ook aan houden, en jij kunt dat gewoon zeggen. Onderhandelen kan natuurlijk altijd, maar als jij echt 50 had gewild, had je daar recht op gehad, maar dan had je wel eerlijk moeten zijn.
Dat je je nu rot voelt is begrijpelijk, je had het anders willen doen; zie dit als een leer ervaring, een volgende keer doe je het gewoon anders.
Je hebt nu 25 euro en kids blij gemaakt, dat is ook oke toch!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nja je vroeg zelf 25, dat zal wel zo hebben moeten zijn... je hebt een stel kids blij gemaakt... Dat zij drie briefjes van 50 in haar knip heeft wil niet zeggen dat ze het breed heeft... Als ze het echt breed had had ze wel nieuw gekocht.
Ik zou er niet al te veel van wakker liggen.
T is maar geld...