Hoe kan ik FIFA 12 weer installeren?

Ik heb een tijdje geleden FIFA 12 gekocht en ik heb het een aantal weken kunnen spelen. Nu kan dat niet meer wat Orgin zegt dat er geen games zijn gedetecteerd voor mijn account. En als ik het opnieuw wil installeren dan zegt Orgin dat mijn productcode al gebruikt is.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Uhm ik zou even op de site van EA kijken en dan de helpservice bellen.. Fijn dat je deze vraag stelt heb de game net zelf besteld dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het alweer gevonden hoe het moest, maar ik zou FIFA 12 niet op de computer kopen want dan moet je met origin werken. en dat is een mislukt programma.