Zover ik heb begrepen tot 3 juli
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inderdaad, na 3 juli kan je ze niet meer downloaden.

Andere antwoorden (2)

je moet het eerst aanschaffen en dan downloaden zolang je niks aanschaft kan dat denk ik tot dat je dat aanschaft en download
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij is de sluitingsdatum van het "welcome back" program nog niet bekend.

Als je jouw account voor 20 april hebt gemaakt kan je wel een van de volgende spellen kiezen: inFamous, LittleBigPlanet (aanrader, heb 'm helaas al gekocht), Dead Nation, Wipeout en Ratchet & Clank.

(Hoewel ik niet zeker weet of ze al in de PSstore te krijgen zijn, aangezien er gister weer problemen waren, grote drukte ect.)