Hecht primer van de action op een playstation 2 controller?controller

Op de bus primer staat dat het niet is voor op plastic, maar ik heb gehoord dat het wel werkt op sommige soorten Plastic

Toegevoegd na 1 uur:
Ik bedoel normale primer, dus dat het mogelijk is dat je alleen normale primer gebruikt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ben je in hemelsnaam van plan?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
PlayStation controller spuiten :)

Antwoorden (1)

Hecht primer zorgt voor extra hechting op gladde ondergronden, kunststof behoort hier toe. Je moet wel de normale primer hier overheen gebruiken, het is dus geen primer op zich zelf. Wat je dus doet, je schuurt je controller op met een stukje scotch brite (middelmatig grof), je spuit vervolgens kunststof primer en daarna normale primer -> vervolgens schuur je die primer op met schuurpapier korrel 400 droog of 600 nat en daarna kan je de kleur en blanke lak spuiten.