Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kan ik online met mijn playstation 3 via een hotspot op de camping???

ik kan geen draadloze verbinding krijgen met mijn ps3 op de camping steeds als ik probeer te verbinden staat er mislukt bij het aanmelden
hoe kan ik toch verbinden?

Toegevoegd na 3 dagen:
ik moet eerst verbinding maken met playstation netwerk voordat ik op de browser kan surfen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Meestal heeft zo'n camping een beveiligde verbinding (ook al staat er dat hij onbeveiligd is). Met een gewone browser op je laptop kom je er wel op maar dan opent er een site waar je de code van de camping in moet voeren. Ik weet niet of een PS3 ooit op zo'n systeem te krijgen is. Als er geen beveiliging is in die trant: heb je wel de juiste stappen doorlopen van de PS3 om online te komen? Dus in de instellingen de juiste SSID ingevoerd?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een PS3 werkt op dat gebied precies hetzelfde hoor. Je moet gewoon een WPAD code invoegen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ohja er zit natuurlijk ook gewoon een browser op de PS3 (zelf nooit gebruikt).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
dit werkt ook niet ik moet eerst verbinding maken met playstation netwerk voordat ik op de browser kan surfen

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding