Ik heb me gisteravond meer dan uitstekend vermaakt met bowlen en boogschieten :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Super Mario Galaxy vindt ik echt fantastisch :)
13 jaar geleden
Ik vind rayman raving rabbits erg leuk, allemaal minigames. En tennis games, die zijn op de WII erg leuk, zeker met WII motion plus.
Verder zou ik me vooral richten op de wat bekendere(en daardoor ook duurdere) namen, die zijn meestal wel goed.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wij hebben een zo'n tennis game, virtua tennis 2009, ik vind hem best wel leuk
"Link crossbow schieten". Je krijgt r ook een leuke kruisboog bij voor je wii remote.
Het is in Zelda thema maar je hoeft alleen maar op targets te mikken. De levels zijn heel leuk en er zit voor iedereen wat bij :) Je kan oefenen, levels unlocken enz.

"Zelda" is natuurlijk ook prima, en mijn zusje vermaakt zich prima met "pokepark."
"Mario kart" is erg leuk als je iemand hebt om mee te spelen en een vriendin van me is helemaal weg van "How to train your dragon"

Afhankelijk van wat voor'n soort spel je zoekt is er genoeg aanbod :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ons in het gezin zijn er gebruikers op de wii in alle leeftijden.

Bij de tieners/pubers (12 en 15 jr) het meest in trek:
- Super Mario Galaxy (1 en 2)
- Super Mario Bros
- Super Smash Brosh Brawl
- Mario Kart

Bij mijn 8-jarige dochter:
- Totally Spies
- Littlest Pet Shop
- Mario & Sonic op de Olympische spelen (beide versies)

Bij mij:
- Wii fit

en bij allemaal
- Wii sports resort
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fifa 2009, fifa 2010 en 2010 fifa world cup south africa (als je van voetbal spellen houdt)

verder: super mario galaxy 1 en 2, virtua tennis, mario kart, avatar de vuurmeester (wel vrij snel uitgespeeld), mario en sonic op de olympische winterspelen, wii sports resort, wii fit (plus)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoi Donut,
Sinds kort heb ik ook een Wii, met sports resort erbij.
SportsResort vind ik helemaal super, je kan wakeboarden/tafeltennissen/zwaardvechten/frisbee gooien/boogschieten/basketballen/tennissen/bowlen/kanoen/fietsen/parachutespringen/waterscooteren.

Voor ieder wat leuks dus !

Groeten Leonard
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
New Super Mario Bros
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De beste games zijn herkenbaar aan Nintendo karakters als Mario, Zelda en Kirby. Nintendo neemt namelijk alle titels zelf in licentie en doet ook zelf de distributie. Wanneer ze een erg goede game tegenkomen, mag de maker daar indien gewenst een Nintendo karakter in gebruiken. Ook titels als Wii Sports Resort zijn van Nintendo. Die games zijn herkenbaar omdat je de Mii karakters erin terug kan vinden.

Het is overigens niet zo dat games zonder Nintendo karakters niet leuk zijn, maar ze zijn gewoon een goede indicator van kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het hangt er natuurlijk vanaf wat voor soort spellen je zelf leuk vind. maar mijn favoriete spellen zijn
the legend of zelda twilight princess (om alleen te spelen :P)
, mario kart (online),
mario party 8,
rayman raving rabbits
new super mario bros wii als er bezoek is :P

en natuurlijk niet te vergeten super smash bros brawl.

maar het hangt natuurlijk af van wat je zelf leuk vindt zoals ik al zei.